Szkolenia polecane | |
Komunikacja asertywna z klientem wewnętrznym i zewnętrznymAVENHANSEN Sp. z o.o.Asertywność dość często bywa mylnie identyfikowana jedynie z mówieniem „nie”. Choć osoba asertywna potrafi odmawiać prośbom innych osób, gdy są one nie do przyjęcia, ale nie w tym leży prawdziwa istota asertywności... Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia (brutto) ![]() |
Profesjonalne podejście do klienta z uwzględnieniem obsługi trudnego klientaAVENHANSEN Sp. z o.o.Praca z klientami wymaga szczególnego podejścia - nie tylko nastawienia na rozwiązywanie problemów, ale też umiejętności radzenia sobie z trudnymi emocjami. Najbliższy termin: 2025-05-22 - 2025-05-23 Lokacja: Poznań, Wielkopolskie |
1580.001480.00 zł 1820.40 zł brutto (Vat 23%) ![]() -100zł |
Zarządzanie reklamacjami w praktyce - REWOLUCYJNE ZMIANYAVENHANSEN Sp. z o.o.Wraz z przystąpieniem Polski do UE umocniła się pozycja konsumenta (kupującego) oraz wzrosła odpowiedzialność producenta za produkt wprowadzany do obrotu. Najbliższy termin: 2025-06-23 - 2025-06-23 Lokacja: Kraków, Małopolskie |
980.00930.00 zł 1143.90 zł brutto (Vat 23%) ![]() -50zł |
Profesjonalny Office Manager – rola asystentki/ asystenta w biurze, najlepsze praktyki biznesoweJ.G.Training szkolenia specjalistycznea warsztacie omówimy między innymi następujące zagadnienia: rola asystentki w sekretariacie, etykieta biznesowa, mowa ciała, trudne sytuacje w pracy asystentki, organizacja spotkań i wyjazdów, korespondencja firmowa, netykieta, rozmowy telefoniczne. Najbliższy termin: 2025-06-23 - 2025-06-23 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1090.00 zł 1340.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Obsługa reklamacji i skarg - jak profesjonalnie zadbać o dobre relacje i interes firmyJ.G.Training szkolenia specjalistyczneSzkolenie 2-dnioweSzkolenie z obsługi reklamacji i skarg obejmuje m.in. następujące zagadnienia: metody i narzędzia obsługi reklamacji i skarg, prawne aspekty reklamacji, typy klientów w kontekście reklamacji i skarg, asertywna komunikacja z różnymi Najbliższy termin: 2025-06-03 - 2025-06-04 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1890.00 zł 2324.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Skuteczna sprzedaż w branży motoryzacyjnejAVENHANSEN Sp. z o.o.Zapraszamy na naszą stronę internetową:Skuteczna sprzedaż w branży motoryzacyjnej>>> Warsztaty dedykowane są handlowcom i doradcom Klienta w salonach i serwisach samochodowych, którzy odpowiadają za (...) Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia (brutto) ![]() |
Sztuka Negocjacji i Obrony Przed Psychomanipulacją: Warsztaty PraktyczneKC Centrum RozwojuIntensywne warsztaty negocjacyjne, które łączą teorię z praktyką. Naucz się rozpoznawać manipulacje, zarządzać emocjami i stosować techniki komunikacji w codziennej pracy. Praktyczne ćwiczenia, realne przykłady i techniki do wdrożenia od zaraz! Najbliższy termin: 2025-05-06 - 2025-05-06 Lokacja: Szczecin, Zachodniopomorskie |
470.00235.00 zł (brutto) ![]() -50% |
Certyfikowany specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta - 3-dniowe warsztaty praktyczne.Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Certyfikowany specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta - 3-dniowe (...) Najbliższy termin: 2025-06-02 - 2025-06-04 Lokacja: Do uzgodnienia. |
1990.001890.50 zł 2325.32 zł brutto (Vat 23%) ![]() ![]() -5% |
Profesjonalna obsługa klienta w praktyce. Budowanie trwałych i partnerskich relacji z klientemAVENHANSEN Sp. z o.o.Lojalny i oddany klient jest podstawą sukcesu każdej firmy. Nastawienie firmy na klienta to specyficzna forma pracy firmy, gdzie wyraźnie widać, że podmiotem każdej aktywności pracowników firmy jest klient. Najbliższy termin: 2025-06-23 - 2025-06-24 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie |
1480.001380.00 zł 1697.40 zł brutto (Vat 23%) ![]() -100zł |
Jak Radzić Sobie z Wymagającym Klientem: Warsztaty Komunikacji i AsertywnościKC Centrum RozwojuPraktyczne warsztaty uczą, jak profesjonalnie radzić sobie z wymagającymi klientami, poprawiać komunikację i asertywnie rozwiązywać konflikty, zwiększając zadowolenie klientów. Najbliższy termin: 2025-04-30 - 2025-04-30 Lokacja: Łódź, Łódzkie |
450.00225.00 zł (brutto) ![]() -50% |
stron: 1 2
Szkolenia obsługa klienta Sprzedaż zarządzanie projektami
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.